2014. november 8.

00.chapter


Bevezető, avagy prológusnak nem nevezhető rövid leírás a történetről.



A felszabadultság hamis érzete járta át a testem, amint az éles penge a bőrömhöz ért. Összeszorított szemekkel szántottam végig karomon újabb s újabb csíkokat. Egyet a családért, egyet a hamis barátokért, egyet az iskoláért, egyet a magányért, és elölről.
Tizenhét évesen nem a legjobb dolog egyedül tölteni a mindennapjaid, magadba roskadva, depressziósan… 

„A körülöttem lévő emberek még csak észre sem veszik a rendellenes állapotot. Azt hiszik, hogy a történtek után is erős vagyok. Pedig nem. Az anyám halálakor minden megváltozott. Mivel elfordultam a világ elől, a hiperszuper „barátaim” elhagytak, az apám a munkába menekült, én meg szépen lassan, észrevétlenül törtem össze…”

Az esély, hogy valaki egy csepp boldogságot is csempésszen Samantha Pearl életébe, nagyon kevés. Ám mi történik akkor, mikor felbukkan az a bizonyos srác, aki megpróbálkozik a feladattal? Vajon sikerül neki? És ha sikerül, képes lesz csak a lány barátja maradni?


Ha tetszett írj véleményt kommentbe/chaten, vagy iratkozz fel! 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése